Quinault dag 2

23 juli 2019 - Quinault, Verenigde Staten

Vanochtend ging onze wekkertje weer lekker vroeg 05:30. Het is was zeker de moeite waard, want ons avontuur heeft plaats gevonden in Olympic National Park - Hoh Rainforest. Schitterend regenwoud! We hebben 3 trails bewandelend Minitrail , The Spruce Trail en Hall of Mosses Trail. Hoe dieper we het bos in gingen hoe mooier het werd, Zo groen zo intens en geurig. Bomen waren bekleed met mos ,struiken als varens. Dit komt ook door het regenklimaat. Er valt wel 4 meter regen waardoor het een uiterlijk krijgt van een Jungle/Regenwoud. Het is ook een goed leefklimaat voor vogels, reptielen en organismen.

Tijdens onze hike dacht ik dat ik een grote beer zag schrok me wel een hoedje hoor :'p

Maar Martijn zag dat het twee elks waren(elanden) een mannetje en een vrouwtje die rustig aan het waren grazen. Maar deze wil je ook niet zomaar voor je neus hebben. Dus altijd goed afstand houden, rustig voorbij lopen en we hebben het weer gelukkig overleefd:)

Ik ben blij dat we de hike hebben doorgezet. Na gisteren de beren gezien te hebben, stond ik niet zo te springen om een hike te doen van 60-90 min. Zeker de moeite waard! mooie rivier gezien met alweer een prachtig uitzicht van het wilde natuur!

Rond 14:00 uur waren wij klaar met hiken en maar goed ook, het park werd steeds weer drukker. We hebben onze weg weer vervolgd naar het noordelijke deel van de kuststrook en daar de omgeving weer verkend.

Het is werkelijk een prachtige zicht. Om daar naar toe te komen moet je er ook wat moeite voor doen zoals vanaf rotsen en reusachtige boomstammen op en af klauteren. Dit ging gelukkig goed omdat we goede wandelenschoenen aan hadden, dit heb je ook wel nodig voor de goede grip!

Hierna zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben nog van het mooi uitzicht genoten vanuit onze hotelkamer.

Vanavond  hebben hier tegen over het hotel bij het "Salomon House restaurant " al weer een hapje gegeten. Heeeeeerlijk alweer genoten ik had weer de zalm en Martijn ging voor een lekkere steak. Heb met moeite een stukje mogen proeven. Te lekker gewoon "AMAZING :D "

Na het eten gaan we nog lekker genieten van ons uitzicht en het lekkere zonnetje!😍

Liefs en groetjes❤

1. Ellen Mol:
    23 juli 2019
    Dat is vakantie
  2. Michel:
    23 juli 2019
    Lekker hoor! Geniet ervan.