Tigard dag 1

24 juli 2019 - Tigard, Oregon, Verenigde Staten

Daar zijn we weer! Na een rit van bijna 5 uur eindelijk aangekomen in Tigard/Portland. Onderweg kwam ik nog een bord tegen met daarop een hiker plek en waar een dam scheen te zijn. Leek ons wel interessant dus meteen het bord gevolgd. De weg er naar toe werd steeds slechter. Meeste stukken asfalt waren al verdwenen. Erg slechte weg dus.

Op een gegeven moment werd de weg steeds smaller en reden we echt vlak naast een afgrond. We zaten erg hoog want we reden al door de eerste wolken. Op een gegeven moment (30 minuten later) toch maar omgedraaid.. geen reservewiel en geen telefoon ontvangst. En helemaal geen mensen tegengekomen. Wellicht toch maar verstandig geweest dat we zijn omgedraaid ;).

Na dit avontuur dus doorgereden richting Portland. Onderweg echt door het platteland van Amerika gekomen. Ik werd al depressief van het doorheen rijden. Laat staan dat je daar woont.. Maar wel leuk om te zien. Net een film scene.

Aangekomen in Portland bij het Embassy Hilton hotel. Super grote kamer. Gescheiden woonkamer en slaapkamer. Heerlijk! Na even gezeten te hebben zijn we naar het winkelcentrum geweest. Taxfree winkelen ;). Hierna bij Tacobell een lading taco's naar binnen gewerkt :).

Morgen gaan we naar het outlet in Woodburn! Verder staat er niet veel op de planning. Ff lekker niksen.

We hebben nog een lading foto's geüpload. WiFi was een drama bij het vorige hotel. Gelukkig is de WiFi hier prima. Tot morgen!

1. Groetjes Karin:
    24 juli 2019
    Hoi Martijn en Jasemin wat maken jullie toch een mooie reis. Ik geniet van jullie mooie foto s nog veel plezier