Port Angeles - Olympic National Park (Noord)

21 juli 2019 - Port Angeles, Washington, Verenigde Staten

Vandaag de auto opgehaald. Het is een zo goed als nieuwe Ford Edge. Rijdt prima en is zeer ruim. Na het ophalen van de auto als eerst richting de Wal-Mart gereden. Hier hebben we meteen flink wat inkopen gedaan, zodat we onderweg in ieder geval niet verhongeren ;).

20190720_154928

Het was al wel druk op de wegen richting Port Angeles/Olympic NP. Daardoor wel een uur of twee verloren. Alsnog voldoende tijd gehad om Hurricane Ridge in Olympic NP te bekijken!

20190720_143226

20190720_144647

20190720_153413

Zal niet alle foto's hier neerzetten. Deze zijn weer bij de overige foto's te vinden ;).

Heel mooi en heel hoog gebergte. Er lag zelfs nog wat sneeuw. We hebben hier een aantal trails gelopen en dit heeft heel mooie plaatjes opgeleverd. Echt een super mooi gebied. Het was wel druk omdat ook nog eens weekend is. Maar we hebben hier geen last van gehad. Na Hurricane bridge teruggereden naar de uitgang om via een andere weg de Elwahl waterval te bekijken. Ook weer een super mooie plek. De natuur is hier echt schitterend. Hierna was het etenstijd en zijn we bij Wendy's gaan eten. Bestelling was niet helemaal goed doorgekomen. Ik had 1 portie van 4 chicken nuggets besteld. Alleen bleken het 4x 6 stuks te zijn. Wij hoeven dus even geen nuggets meer....

Vandaag weer vroeg naar bed. Morgen gaat de wekker weer om 5.30, zodat we lekker vroeg richting Olympic NP West kunnen gaan. Dit schijnt een super plek te zijn dus we kunnen niet wachten om daar naar toe te gaan. We zijn daar 2 nachten ipv. vandaag maar 1.

1. Ellen Mol:
    21 juli 2019
    En dit is nog maar het begin...wauw
  2. Marianne Vos:
    21 juli 2019
    Mooie foto's zeg. Geniet ervan
  3. Michel:
    22 juli 2019
    Ziet er mooi uit! Leuk om mee te leen!
  4. Laura:
    22 juli 2019