Monument Valley

28 juni 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag eerst een beetje uitgeslapen. 7.30 ipv de hele vakantie al 5.30/6.30
Eerst nogmaals richting Horseshoe Bend gereden om foto's te maken van de locatie met de zon in de rug ipv.vol in de camera lens.
Hierna richting Monument Valley gereden om daar eens een kijkje te nemen.
Monument Valley is land van de Indianen en heeft veel schitterende rotsformaties.

Een tour door het gebied is de beste manier om alles te zien. We hadden dit van te voren niet geboekt dus het was een kleine gok.
De route kan je zelf rijden, indien je een SUV hebt. Verzekerd ben je dan alsnog niet.
Aangekomen en gelukkig was er een tour beschikbaar.

We hadden het geluk een privé tour met ze'n tweetjes te kunnen doen.
De gids vertelde een hoop en stopte op diverse plaatsen.
Ook nog binnen geweest bij een authentiek indianen huisje. Lekker koel binnen.

Hierna heeft de gids nog een stuk muziek op zijn fluit gespeeld. Zeer rustgevend :P
Na de tour zijn we naar de Taco Bell gereden en hebben we lekkere Taco's gegeten. Even beter dan Burger King of iets wat daar op lijkt.

Morgen de Antelope Canyon tour!