Antelope Canyon & Glen Canyon Dam

29 juni 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

We hebben vandaag een Antelope Canyon (Upper) tour gedaan!

Super om mee gemaakt te hebben. Heb een aantal foto's die goed zijn gelukt maar de meeste zijn niet gelukt. Komt door mijn beperkte kennis v/d camera. Wie weet voor een volgende keer dat het beter gaat.

Totaal +- een uur door de Canyon gelopen samen met nog een group toeristen en een guide. Het was echt super druk. Eigenlijk te druk om het fatsoenlijk te kunnen zien. Helaas is dat het nadeel van het seizoen en de bekendheid van de Antelope Canyon.

Na de tour zijn we richting de Glen Canyon Dam gereden. Hier hebben we ook een tour gedaan. Echt tof of in een mega grote dam te kunnen kijken. Een enorm bouwwerk. En je gaat nadenken over de gevolgen van een eventueel scheuren van een waterdam..

Hierna weer naar Taco Bell gegaan voor ons avondeten! 10 dollar totaal haha.

Morgen gaan we Page verlaten en rijden we naar Bryce Canyon National Park.

We zijn benieuwd! Zal niet veel wandelen worden verwacht ik. De dag erna richting Zion dus daar moeten we fit voor zijn :P