Highway 1 Big Sur

21 juni 2017 - San Luis Obispo, California, Verenigde Staten

Vandaag een gedeelte van Highway 1 gereden. Helaas door een ingestorte brug en een landslide hebben we maar 20 miles van deze hwy kunnen rijden. Allereerst de 17 Mile drive gedaan. Niet alles kunnen zien door de mist maar gelukkig trok deze later voor een groot gedeelte weg.

Na de 17 Mile driver hebben we Point Lobbos State Reserve bezocht. Dit hebben we helaas maar even bezocht. Door de drukte geen enkele parkeerplaats. Moet ook eerlijk zeggen dat we de afgelopen twee dagen wel heel veel km's gereden hebben waardoor ik ook weinig zin had om nog een paar uur te gaan wandelen. En om daarna nog 2,5 uur naar het hotel te moeten rijden.

Als ik de foto's op Google bekijk dan hebben we wel wat gemist. Maar je kan niet alles bekijken. Wellicht de moeite waard om bij een eventuele volgende reis alsnog een bezoek aan het park te brengen.

Na de 17 Mile drive en het bezoek aan het park hebben we de 20 miles van Hwy 1 gereden. Echt een super mooie route en zeer jammer dat het grootste gedeelte van deze hwy niet bereikbaar was.

Hierna onze stop in San Luis Obispo. Niet echt veel te doen dus gegeten, gesport en vroeg naar bed :)

Morgen richting Santa Monica (Los Angeles)!