Grand Canyon National Park

26 juni 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

En we zitten weer in een andere staat! Arizona om precies te zijn.

Vandaag eindelijk richting Grand Canyon NP.
Eerst nog een stuk van Route66 gereden. Hierma eerst richting ons hotel gereden.
Hotel ligt perfect. 15 minuten van de ingang!
Kamer ziet er ook prima uit. Airco werkt alleen niet maar dat geeft niet want daar wordt Yasemin alleen maar ziek van.
Ohja, er lag een zipbag met zeker 20 dollar aan munten. Deze hebben we laten liggen ivm karma. Mag wel even vermeld worden he !!! Al hadden we wel zeer grote twijfels.

Het voordeel van Grand Canyon NP is dat er een uitgebreid, prima werkend shuttlebus systeem is.
Deze bus stopt ook nog eens recht voor het hotel. Deze bracht ons naar het GC Vistor Center.
Vanaf daar hebben we een bus gepakt naar een bekende wandelroute. Kaibab trail om precies te zijn.
We hebben deze gelopen tot het uitzicht punt "Ooh Aah Point".
Verder was niet verstandig want het was 40+ graden.

Hierna hebben we de bus naar het hotel weer terug gepakt en onszelf getrakteerd op een lekkere T-Bone steak!