Columbia River Gorge & Pendleton

26 juli 2019 - Pendleton, Oregon, Verenigde Staten

Gisteren vergeten om een verhaal te typen.. dus bij deze alsnog! Vandaag hebben we de Scenic Columbia River Gorge route gereden. Mooie route met vooral veel watervallen. We hebben hier een aantal korte hiker gelopen. Doordat we niet via de snelweg zijn gereden heeft deze rit uiteindelijk zo'n 5 uur gereden.

We zijn onderweg een dam tegengekomen. Heel groot en zo'n 3/4 van de stroom in Portland wordt opgewekt door deze dam. Mooi om te zien hoe de kracht van het wat er wordt gebruikt voor energie opwekking.

Aan het eind van de middag in het hotel aangekomen in Pendleton. Pendleton is een cowboys en indianen dorp. Vrij weinig te doen, maar wel een MC, Burger King etc. We hebben dus weer een heerlijke burger op. Temperatuur is hier inmiddels 34 graden dus heerlijk weer. We hebben nog even bij het zwembad gelegen en daarna gerelaxt en naar bed gegaan.

Morgen gaan we naar Spokane. De op 2 na grootste stad in de staat Washington.